2011/06/15

a comic monthly

För några dagar sedan började jag med en liten, kort serie utan att veta var den egentligen skulle ta vägen. Sen kom jag på att projektet A Comic Monthly finns, så jag skickade in den dit och kom med i nya numret, som släpptes nu vid midnatt. A Comic Monthly är en gratistidning som du kan ladda ner från deras hemsida och läsa i datorn, iphonen, ipaden etc. Deras grafiska profil är grymt snygg och det finns riktigt fina serier att läsa i den. Så gå in och kika här! Min serie är på tre sidor och finns på s. 10-13.

comicmonthly

from my 3 page short story

Just nu håller jag på med nästa serie, med en kort historia som jag har en lite bättre bild utav. Oklart var den kommer att publiceras.



in english
Recently I started working on this three-page long comic, without having an actual idea of what it was. I finished and it got published in A Comic Monthly issue #1 (read it here!). A Comic Monthly is a digital, free comic book which you can download to read on your computer, your iphone, your ipad etc. It's full of wonderful comics created by different artists from all over the world. You should really check it out! My comic is on p. 10-13. Currently I'm working on my next comic, which has more of a story in it. But I'm not sure where it will get published.

1 kommentar:

Lost in Scandiland sa...

I really like your drawings! You got skillz. Do you colour in photoshop?