2011/03/11

new bags

Jag och en kompis köper in grejer för att kunna göra nya tygkassar, och hade kanske tänkt trycka det här motivet (som har spridits sjukt mycket på flickr och tumblr, runt 4000 reblogs). Vad tror ni om det? Om ni har fler förslag på vad som skulle kunna platsa på en tygkasse får ni gärna lämna en kommentar!

mountains + lost quote



in english
Me and my friend are gonna make some new tote bags. What do you think of the illustration above? Would it look good on a bag? If you have any opinions on what to print, please leave a comment!

10 kommentarer:

Isabella sa...

I like it. Och jag kan säga redan nu att jag vill ha ett eget exemplar!

john sa...

Det lär bli skitsnyggt!

Malin sa...

Det blir nog väldigt bra kan jag tänka mig!

hille sa...

ja den har jag allt skådat på tumblr ;> haha. och jag tycker det är en utomordentlig idé att trycka det på tygkassar!

martin sa...

fabriken räv!

Sofia sa...

tror det hade blivit väldigt fina kassar med det trycket!

Anonym sa...

Hihi..."Born this way" :D
Och säg till när tygpåsar finns att köpa!

Anonym sa...

this would look perfect on a bag <3

Makizake sa...

Ja! Den! (Annars tänker jag att det här motivet skulle göra sig stiligt på en tygkasse: http://www.flickr.com/photos/tillfabriken/5414651472/)

K sa...

Varifrån får du själva "grundmaterialet" alltså tygpåsen? Syr ni dom själva? :)