2011/03/14

the comic

Just ja, jag håller på med något slags serie. Har skissat sju sidor, och vill mest bli klar med skissandet för att få börja tuscha. Tänk ensam man, tomt hus, vind, något i en bur, fisk, tentakler etc. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den när den är klar, men om någon vill publicera/trycka den så hör gärna av dig till mig.

the comic



in english
I'm making some kind of comic. I've made seven pages of sketching and I just want to finish it so that I can start making the final ink drawings. Think lonely man, empty house, attic, something in a cage, fish and tentacles. I'm not sure what to do with the final product, so if someone wants to publish/print it; please contact me.

4 kommentarer:

t sa...

Så mye fint du lager!

Saga sa...

Ser spännande ut!

caty sa...

oh, spännande! :]

Anonym sa...

du skulle kunna skicka in den till galago, det tror jag de gillar :)

Maria