2011/02/06

a whole lot

Den här tog 5 Twin Peaks-avsnitt att göra:

a whole lot

a whole lot

13 kommentarer:

Orb sa...

Det här kan vara det snyggaste jag sett dig göra:) Asbra!

Det går inte för sig att få färglägga/redigera något du har gjort? Som något collab-liknande. Vore roligt!

elin persson sa...

hur underbart fantastiskt bra var inte du? sluta aldrig. jag sparar dig i mina favoriter, dont let me down.keep shine /e

frida sa...

ååh twin peaks, lite besatt för tillfället. superfin, och bra stämning!

Josefine Svärd sa...

Hej, jag bara undrar vad du använder när du färglägger?

Orb sa...

Ja, den var riktigt grym:)
Jag vet inte, du får göra som du vill, orkar du så får du gärna göra någonting nytt!

Frida sa...

men å vad fin den blev sen. speciellt i färg. å.

Caty sa...

åh så fiin! :]

Frida sa...

ang. donna tartt. den hemliga historien är en av mina favoritböcker = såklart jättebra. den lille vännen är ganska seg. men bra emellanåt.

Helena sa...

jag tror vi delar samma tidsräkning...

filander sa...

Jaa folk brukar ha det, men jag gillar den till tusen! Visst är den lite cheesy och budget på sina håll, men det är bara charmigt hehe. Ack ja, jag fick ett litet ryck och laddade upp lite ihopskrap från senaste tiden :) Hoppas det håller i sig!

Sara Edbom sa...

Uuuunderbar! Färgerna är fantastiska. mer sånt här!

Orb sa...

Gör så, ropa på mig när du har någonting!
:)

Esteten sa...

Wow, du är verkligen min förebild! Jag hittar inga ord!

Jag undrar bara vad det är för färg du använder, jag ser penseldragen men känner inte igen färgen. Spännande teknik du har!