2011/02/25

shop update

Jag vet att jag är tjatig om butiken nu, men det är kul att lägga upp nya prylar. Nu har jag lagt upp tre nya prints, och det finns bara två av varje. De är 20x30cm stora och kostar $15, vilket motsvarar runt hundra kronor. Hitta dem här!

(Och som vanligt går det lika bra att maila mig för att betala på andra sätt; niclasboman@gmail.com)

the medicine man print

the big mess print

the great giveaway print



in english
I've made some updates in my shop! Have a look here!

4 kommentarer:

kristiina ilona sa...

heeiiii ! är det planerat att dina collab-grejer ska komma upp som prints i shopen nån gång? är fett intresserad =]

kristiina ilona sa...

åh skojjigt, ser fram emot det :D jag känner verkligen för de 3 du har gjort med Erik, vet inte ifall du gjort fler men hittade dem i collabkategorin iaf så du vet vilka jag menar!

emilia sa...

du är ju så grym att det blir jobbigt!!!

och ja, det var menat som en komplimang.

Hanna sa...

men detta har du ritat och jag är tyå kär. vill ha en sådan här!