2011/02/18

museum of natural history

Köpte film till analoga kameran och fotade på naturhistoriska, men eftersom jag har några bilder kvar är rullen inte framkallad än. Men här är digitala bilder tagna av mig och Alexandra!

museum of natural history

museum of natural history

museum of natural history

yours truly



in english
I went to the museum of natural history (in gothenburg, sweden) today. I loaded my analogue camera with film but I haven't developed it yet. So here's the digital photos!

8 kommentarer:

alexandra sa...

<3

hanna sa...

jag vet inte vad jag ska tro om bibliotekarieframtiden. enligt vår professor har sju av tio b&i-studerande jobb inom tre månader efter avslutad utbildning. å andra sidan tror jag att den siffran kom från medlemmar i dik och är man arbetslös är det kanske inte så troligt att man är med i dik..

hur långt har du kvar på utbildningen? jag känner att jag bara vill skjuta upp examen och jobbsökandet så länge som möjligt.

Anonym sa...

måste fråga dig var eller från vilke hemsida trycker du dina tygkassar?

fabriken sa...

jag trycker mina kassar själv, eller snarare tryckte. har inte gjort det på ett tag nu

eplet sa...

oh, dit vill jag också gå, ser rätt magiskt ut!

Ulicam sa...

Zoologiska museum är så kul, de ska stänga det zoologiska i Lund där jag bor, packa ner alla djur i en källare och såga sönder valskeletten och sånt - uuush!

Ulicam sa...

Museet tillhör Lunds universitet...å de anser att kulturnämnden ska finansiera den medan kulturnämnden menar att det är universitetets ansvar att finansiera...allt som allt vill ingen kasta pengar på det längre. Dock är museet väldigt dåligt att göra reklam för sig själva, de flesta i Lund vet inte ens om att det finns eller är öppet...och så har de öppet bara på vardagar mellan 9-15, så det är inte många som har möjlighet att besöka. Så så kan det gå!

kyra sa...

♥ naturhistoriska!
jag saknar att bo på gångavstånd av det där museet. (saknar gbg över huvudtaget)