2011/02/26

decadence magazine

Jag läste om Decadence Magazine #7 hos oh my clumsy heart och blev tvungen att beställa ett ex. Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte köpte de äldre numren också. Visst, den är på 68 sidor, men man läser ju färdigt den på en gång. Kolla in Decadence Comics olika (billiga) zines här!

decadence #7

decadence #7



in english
I bought Decadence Magazine #7 from Decadence Comics (here!) and I regret that I didn't buy the earlier issues as well. This is really great and you should get it.

2 kommentarer:

Helena sa...

Hmm.. Let me in, hands down, för att vara ärlig, även om det innebär att jag klankar ner på originalet och svensk film ... nästan enbart på grund av skådespeleriet. Jag vet inte om det är för att svenska skådespelare är skolade i teaterskådespel och därför inte bemästrar det där ehm subtila, eller om det beror på att man inte märker nyanserna i utländska språk lika väl

Hanna sa...

känner redan nu att jag avgudar ditt sätt att måla