2011/02/18

another free bag

Jag hittade ett kuvert innehållandes en sån där feltryckt tygkasse, bakom soffan. Jag vet inte riktigt vilket tryck det är på kassen, men det kan ju bli en överraskning. Så skriv något här så väljer jag ut någon som får den!


in english
A couple of months ago I had some bag giveaways. We're talking about some bags that for some reason has been "mis-printed" and looks a bit odd. I found a package that I was supposed to give away but didn't, so make some kind of comment to this post and you're in the competition!

18 kommentarer:

martin sa...

for my bag collection (that also will be printed in a diploma book from a friend about 'collecting') is always room for another beautiful fabriken tote :)

Lucas sa...

vore hur tufft som helst att ha en Tillfabriken-bag. Feltryckt eller inte spelar ingen roll!

Johanna sa...

Dagens boktips: Witold Gombrowicz!

Rikke sa...

Because my totebags have been ruined due to being ridiculous (and a bit drunk). I don't think they will ever be clean again

Agnes sa...

hehe ok...

Isabella sa...

snela jag!!1

L. sa...

Åh. Jag skulle så himla gärna vilja ha en av dina kassar. Speciellt när jag just tappat bort min favoritkasse så skulle jag behöva en ny favoritkasse!

Orb sa...

Jag vill gärna ha en !

Sophia Mörk sa...

hej fabriken. jag skulle älska att ha en väska med ditt feltryck på.

Julia sa...

Jag, jag, jag! :)
(Gillar den jag köpte massor, skulle vilja ha en till att ha fina saker i i mitt nytapetserade vardagsrum!)

Alinde Andersdotter sa...

Jag tänkte att jag kanske kan fira att jag äntligen får lov idag med ett feltryck. För de är ju trots allt de bästa av tryck. Jag menar se på tre skilling banco gul, det kostar ju flera miljoner kvadratcentimetern. Tänk vad en hel väska då borde kosta!

Emma Lisa sa...

Jag skulle så himla gärna ha en sådan kasse! Min skolväska är fin men den rymmer inte mycket, så när mapparna är för stora måste jag bära med mig dem i någon sunkig gammal kasse med en företagslogga. Mycket hellre bär jag en feltryckt från Fabriken!

Sarah sa...

I'm so happy that you've commented on my blog a while ago, because I have fallen completely in love with your drawings!

Sophie sa...

Oooh, yes please!

lisa sa...

Å jag skulle hemskt gärna vilja äga en av dina tygkassar, feltryckt eller inte. Speciellt nu när det börjar bli vår (vill jag inbilla mig), något att packa picnicmaten i till exempel.

elias sa...

Åh, det skulle vara underbart att ha en tote av dig. Jag älskar dina illustrationer och bilder, och dina boktips (!). :)

Linnea sa...

Åh det hade varit fint!

Rebecka sa...

bah! tänk om jag är alldeles för sent ute? hoppas att "bättre sent än aldrig" räcker i detta sammanhang. D; det skulle i alla fall vara helt fantastiskt att ha en tygpåse av dig! :DDD