2010/12/14

en tavla

Efter några fina ord från eplet hoppas jag att den här bilden kan passa in på hennes beskrivning av det jag ritar. Jag ritade en bild på en baksideskiva till en gammal tavla, och så här blev det. Det var ganska svårt att rita på det här pappret, för uddarna på pennorna tog emot mycket stryk och fibrer ramlade av pappret hela tiden.

Om det är någon som har glömt att köpa julklappar är ju den här till salu! Om någon skulle vara intresserad, så maila mig på niclasboman@gmail.com.

i made a drawing
Det började med att jag ritade den stora figuren i mitten, sen blev det bara mer och mer.

da vinci's flying machine
Till och med Leonardo Da Vincis flygmaskin fick plats.

madness and owls
Samt en modifierad tornuggla, lite horn och en skum snubbe med flygmössa och monokel.

12 kommentarer:

AnonymaAnna sa...

Vad skulle du svara om en intresserad människa undrar över pris men är för mesig för att skicka ett mejl om frågan ifråga?

fabriken sa...

har svarat på ett annat mail precis, och där skrev jag minst femhundra!

Mylie sa...

Du gör sjukt fina bilder! keep it up!

eplet sa...

Galet jäkla fin!

anouk sa...

really good.

anouk sa...

thank you very much for your comment... what a comment ;)

Johanna sa...

Vilka underbara teckningar.

Sofi sa...

Du är fantastisk

John sa...

Jättefin! Har säkert haft sönder pennor (och penslar) för tusentals kronor i jakten på roliga ytor och material att rita på...

RoRy sa...

amazing..I don't understand a word but ur works are great!

Erik Odqvist sa...

Tack för kommentaren, dina grejer var rätt bäst alltså. *Bockar och bugar* :)

Klara. sa...

Fabulöst!