2010/05/27

onlinezine

Jag vill starta ett zine i form av en blogg. Ni har säkert sett såna på internet? Folk som ritar, fotar, skriver kan ju vara med och lägga upp sina saker. Sen designar vi bloggen så att den inte ser ut som en vanlig blogspot-blogg, utan mer som en riktig onlinetidning eller liknande. Är det någon som vill vara med? Ni kan kommentera här nere, men det vore bäst om ni ville maila in eran bloggadress och sånt, så blir det lite enklare att hålla koll. Maila mig kan ni göra på niclasboman@gmail.com

Både fotografer, konstnärer, författare, poeter är välkomna. Kör!

8 kommentarer:

alexandra birro sa...

lätt! jag är med! för jag skulle bidra med så mycket fint, eh öh.

emelie sa...

gaaaaah. jag önskar att jag kunde någonting av det där, så att jag kunde vara med. men icke.

Frida sa...

jag är såklart med!

tim sa...

jag vill gärna vara med :)

Orb sa...

Låter som en grym idé! Vore skoj att posta intervjuer och liknande med intressanta konstnärer/fotografer osv. Jag är på!

Orb. sa...

Ja absolut! Jag är inte jätteduktig på skrivandet men det vore sjukt roligt! Har tänkt på någonting liknande jag med men det har aldrig blivit av riktigt. Att köra det på blogspot är ju även bra, lättsamt då alla medverkande kan köra med sitt vanliga konto:)

Är detta vad du tänkt dig eller? Ser bra ut:)
http://shallow-magazine.blogspot.com

Orb. sa...

Super!:) Kommer bli bra det där!
chmunken@hotmail.com

Patrik Petersson sa...

Det hade varit skoj :D