2010/04/14

emmaus-runda

scary old photograph

marcus birro

franz kafka

6 kommentarer:

Frida sa...

haha, tänkte också köpa processen på secondhand idag. men sedan ångrade jag mig. för min väska var redan full. men ändå.

Fille sa...

grymt!

Frida sa...

myrorna!

Frida sa...

myrorna har alltid den amerikanska flickan, den är alltid bra. men annars kan jag förstå vad du menar. den galopperande svensken har jag liggandes någonstans i min bokhylla, oläst. hittade den i en hotellobby en gång. borde ta & läsa den.

Frida sa...

men JAAAA du borde läsa den amerikanska flickan. världens bästa bok. typ. fast jag tror att den är lite älska/hata-bok så, gillar man inte språk & långa meningar & åååååå jag blir alldeles varm i magen bara jag tänker på den, så kanske man inte gillar den. men. ja. älskar.

den intravaginala bloggen sa...

böcker är great! jag samlar på serieböcker. en gång hittade jag gamla superhjälteserier på ett vandrarhem, dem är skitfräcka.