2009/12/20

where the wild things are

Ja, typ.

where the wild things are

11 kommentarer:

Mio sa...

Va fint! älskar verkligen den boken..ska du se filmen när den kommer?

m sa...

gillar verkligen din blogg med.

youruiner sa...

boken har jag faktiskt inte läst, bara sett filmen!

mika sa...

ska vi dejta någon dag? :D

youruiner sa...

det tycker jag!

mika sa...

lovely! :D

acrylic sa...

Tack för din kommentar! men hallå, är du kanske bäst på att rita? Sjukt snyggt!

eplet sa...

Fantastiska teckningar, blev helt fast!

(återigen) bells sa...

Ünderbar bok, har längtat efter filmen sen jag fick reda på att den skulle gå! Satt på lusse-bion med min where the wild things are-tröja och hoppades på att den skulle komma! Men icke... Snyggt gjort förresten!

youruiner sa...

haha grymt. jag måste nog ta och läsa boken.
tacktack!

Nathalie sa...

Men det här är ju helt enkelt typ bäst. Dina illustrationer har något, som en mix av Tim Burton, Miyazaki och street art. Jösses.