2009/12/09

upp eller ner, upp och ner

Jag ritar väldigt sällan nu för tiden, vet inte varför. Saknar de där sjuka kickarna jag fick för några veckor sen. Jag tror jag behöver en kaffebryggare igen. Med filter och ett halvfullt paket taskig Gevalia el-brygg kommer man inte långt.

Är det tredje advent snart? Andra har varit redan, va? Då är det jul snart. Jul means Borlänge och Borlänge means Borelänge.

Några plus och minus:

+ Att läsa Hollywood av Charles Bukowski för andra gången
+ Slippa lite ångest
+ Titta på dåliga filmer
+ Tove Jansson-bilder
+ Alexandra

- Brist på jobb
- Brist på kreativitet
- Snart brist på bostad

Plusen fick två rader mer. Det är ju alltid en bra början.

3 kommentarer:

martin beck sa...

<3

facklitteratur sa...

jag kan bli ditt jobb! =D

youruiner sa...

haha, perfekt!