2009/12/27

BUTIK

Här är butik-delen på den här bloggen. Jag säljer alla bilder så egentligen spelar det ingen roll om en bild är ritad i ett skissblock eller i min moleskine, det går att trycka så att ni får ett ex ändå!

Jag har gjort lite research och kommit fram till att det bästa alternativet är att ni får välja en bild, och sen välja storlek, så fixar jag bilden tryckt för bara dig! Med en signatur och ett nummer på baksidan. Här är storlekarna och priserna:

20x30 cm - 150 :-
30x35 cm - 180:-
40x60 cm - 220:-
50x75 cm - 300:-

Sen blir det ju en smärre fraktkostnad och sådär. Här kommer några exempel på bilder bara:

stupid smile

mouth

i'm selling these

coffe and some shit

antlers

deer with foot

4 kommentarer:

mio sa...

jag vill ha ugglaan.synd att jag är råpank:(

ASTRONAUTEN/ninja sa...

dööööödssnyggt, vill också ha, är också fattig, ska köpa massor av målningar av dig den dagen jag blir rik

youruiner sa...

ugglan är såld! höhö.

Frida sa...

om du ger mig 120 spänn köper jag min älskling. eh. eh.