2009/11/26

songs spelled wrong

Jag har inte länkat så mycket musik än. Så därför tänkte jag göra en fin lista nu. Några låtar har hängt med länge, men de får vara med ändå.

Bon Iver - Flume
Glasvegas - It's my own cheating heart that makes me cry
Bob Dylan - I want you
The Tallest Man on Earth - Where do my bluebird fly
The Ronettes - Be my Baby
Elvis Presley - If I can Dream
Broder Daniel - Out of this town
Morrissey - You have killed me
The Jesus & Mary Chain - Never Understand
Antony & The Johnsons - Her eyes were underneath the ground

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tommy Körberg - Stad i ljus

Alva sa...

Du ritar fint och lyssnar på bra musik!

youruiner sa...

tack alva!

sofie sa...

jag tycker du ska söka på The appleseed cast - fight song på Youtube. Jag tror du skulle gilla den låten! eller. tror och tror. det vet ju inte jag... men ja. det är min absoluta favoritlåt i hela världen i alla fall :)