2009/11/28

bättre bild

caseydriver

ugly car

feed

8 kommentarer:

Anonym sa...

hej. jag gillar din konst. den är bra. den är jävligt bra. och jag är estet så jag vet. ursäkta språket.

Anonym sa...

asså näe. nu får det räcka. nu har jag kollat igenom typ allt på din blogg och kommit fram till att vi har följande gemensamt:
- göteborg (myrorna på järntorget vafan)
- glasvegas
- tankar att konst-barn inte ska behöva plugga så jävla mycket matte
- mac book pro
- massa andra grejer som jag inte kommer ihåg
och när jag tänkte på detta lyssnade jag på the funeral av band of horses och så snackar du om dom!? hum hum. vet inte vad jag ska tro här, har man börjat bygga upp ett liv och så sitter nån annan där på andra sidan internet och antagligen typ 1 km ifrån i verkligheten och lever ens liv fast ritar mycket snyggare bilder? aj aj.

och ja, det var jag som kommenterade där uppe. yes man

youruiner sa...

haha, det var ju hur kul som helst att höra. men varför kommenterar du som anonym? :(

Anonym sa...

för att jag är gangstah (Y)
men keep up the good work så kanske vi ses på en spårvagn nån gång utan att veta om det :o wow

youruiner sa...

men hur hittade du hit då?

em sa...

du är ganska fantastisk på det här

L I N N E A sa...

omg, galet! ;o
haha helt sjukt bra! :D

Julia sa...

häftiga bilder du ritar