2009/10/04

sture dahlström

efter att ha läst alla svensköversatta charles bukowski-böcker tyckte jag det var dags att ta tag i en svensk motsvarighet till den tysklandsfödda gamla snuskgubben - sture dahlström. kommer inte ihåg från vilken bok det här kommer, men jag kan fortfarande inte sluta skratta åt en grej han skrev:

"Hon var verkligen snabborgasmernas drottning. Jag kunde ha daskat till henne med kuken utanpå klänningen och hon skulle fått orgasm, jag kunde ha böjt mig ner mot hennes fitta och hoat som en berguv och hon skulle kreverat i ett lårknipande anfall som kom ögonen att vända sig i huvudet på henne."

2 kommentarer:

annie sa...

hahhaha åh sture dahlström är bäst. jag skulle egentligen säga tack tack tack och bocka och sånt!! tack och bock! och du verkar göra snygga grejer också fast man inte ser så mycket här :)

youruiner sa...

haha, han är verkligen fantastisk.
tack så mycket hörru. det kommer nog upp lite mer alldeles inom en snar framtid, lovar!